سوالات متداول

بله. شرکت ها می توانند در صفحه تعرفه ها از هزینه داشتن غرفه مطلع شوند.

خیر. بازدید از نمایشگاه ها کاملا رایگان است. ولی برای نشان کردن غرفه، ارسال نظرات و دادن امتیاز به غرفه ها نیاز به ثبت نام است و ثبت نام برای بازدیدکنندگان رایگان می باشد.

1- کاهش هزینه های رفت و آمد ، ایاب و ذهاب پرسنل در زمان برگزاری نمایشگاه

2- 24 ساعته بودن زمان بازدید از نمایشگاه برخلاف بازدید 6 ساعته نمایشگاه های حاضر

3-  صرفه جویی در زمان (عدم نیاز به رفت و آمد فیزیکی و خروج از شرکت)

4-  پاسخگویی به مشتریان مرتبط با زمینه کاری شرکت و ارتباط با مشتریان بالفعل

5-  صرفه جویی در هزینه های ثبت نام در نمایشگاه ها

6- عدم نیاز به حضور فیزیکی در طول برگزاری نمایشگاه

7-  حذف هزینه باربری و جابجایی تجهیزات ، محصولات و ...

8-  حذف هزینه های غرفه سازی 

1- 24 ساعته بودن زمان بازدید از نمایشگاه برخلاف بازدید 6 ساعته نمایشگاه های فیزیکی

2- عدم از بین رفتن زمان در ترافیک های سنگین و کلافه کننده اطراف نمایشگاه ها

3- بازدید به صورت مجازی و جستجوی راحت تر شرکت های مورد نظر

4- عدم حمل کاتالوگ های فراوان فیزیکی در یک دوره نمایشگاه

5- صرفه جویی در زمان (عدم نیاز به رفت و آمد فیزیکی)

6- عدم فراموشی نام و پیدا نکردن شرکت های موردنظر

7- همواره نمایشگاه ها برای بازدید در دسترس هستند

در صورت عدم وجود مشکل و تکمیل کامل تمامی مراحل ثبت نام ظرف حداقل 1 ساعت و حداکثر 5 ساعت  تایید خواهند شد.

شرکت های موجود در هر نمایشگاه با توجه به تاریخ ثبت نامشان در سامانه ما اولویت بندی شده اند. یعنی هر شرکتی که زودتر ثبت نام کرده است بالاتر نمایش داده می شود.

 البته شرکت هایی که در ردیف های پایین تر نمایش داده شده اند می توانند با خرید ستاره که قیمت آن را در منو تعرفه ها اعلام شده است در ردیف های بالاتر قرار بگیرند و احتمال دیده شدن خود را افزایش دهند. 

در حال حاضر خیر. ولی در صورت درخواست فاکتور غیر رسمی هزینه‌های خدمات ارائه می‌شود.

کد های تخفیف شامل عباراتی هستند که برای اطلاع از کد تخفیف و دریافت آن باید مستقیما با برگزارکنندگان  نمایشگاه ها، همایشها و ... در ارتباط باشید. همچنین تمامی کدهای تخفیف در شبکه های اجتماعی هایپر اکسپو ( اینستاگرام و تلگرام ) اطلاع رسانی می شوند.

بله. در صورت درخواست برگزارکنندگان نمایشگاه ها، همایش ها و کنگره ها برای همکاری، فعالیت‌ها و رویدادهای آنها بررسی شده و - در صورت تأیید - یک جلسه‌ی حضوری بین « هایپر اکسپو » و برگزارکننده محترم ترتیب داده می‌شود تا درمورد روش‌های همکاری صحبت شود.

بله. اگر در کمتر از 7 روز پس از ثبت نام درخواست انصراف نمایید تمام مبلغ عودت داده می شود. اگر تا 15 روز پس از ثبت نام درخواست انصراف نمایید 50% هزینه ثبت نام عودت داده می شود و پس از آن امکان عودت وجه وجود ندارد. 

برای تصویر لوگوی بهتر است از سایز 140 × 200 پیکسل ( افقی ) مناسب‌تر است. در صورتی که تصاویر شما در اندازه‌های دیگری باشند، سیستم ویرایش هایپر اکسپو آن‌ها را به سایزهای فوق برش می زند.

نمایشگاه های موجود در صفحه‌ی « نمایشگاه ها » با توجه به تاریخ برگزاری چیدمان شده‌اند. یعنی رویدادهایی که تاریخ‌شان نزدیک‌تر است، بالاتر نمایش داده می‌شوند.

ما در حال عقد تفاهم نامه با برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی هستیم و در تلاش هستیم تا هم زمان با نمایشگاه های فیزیکی، بتوانیم نمایشگاه مجازی آن را نیز نمایش دهیم. ولی با این تفاوت که نمایشگاه های فیزیکی 4 روز می باشد ولی همان نمایشگاه ها در هایپر اکسپو حداقل 6 ماه می باشد.

همچنین ما کمپین های تبلیغانی با بازدیدهای میلیونی داریم که برای تمامی شرکت کنندگان ایده آل است.

در صورت احتیاج به توضیحات اضافی با ما در تماس باشید.

بله. شما می‌توانید در زمان ثبت نام لینک صفحات اجتماعی مورد نظر خود را اضافه نمایید.

بله. ثبت نام شما پس از ایجاد، توسط تیم ما تایید خواهد شد. شما می‌توانید در هر زمان با هماهنگی تیم پشتیبانی ما در قسمت ویرایش، اطلاعات خود را تغییر دهید.

شما می‌توانید با کلیک بر روی کانتر هر غرفه راه های ارتباطی با آن شرکت را مشاهده کنید.

دنبال کردن ما

 

در حال بارگزاری

در حال بارگزاری

Are you sure?