ستاوند اندیشه و مهر

 
ستاوند اندیشه و مهر
 
فعالیت شرکت ستاوند در زمینه طراحی محصول برندینگ و تبلیغات دکوراسیون و مد است که موضوع مد احیای تولید ‏کفش دست دوز و تمام چرم است . این برند با نام دگرمان سعی بر بازتعریف صنایع دستی همگام با مد امروز دارد.‏
‎‎مجموعه ستاوند از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با هدف طراحی و تولید محصولات متنوع آغاز کرد. در ابتدا تاکید بر ‏طراحی و تولید محصول در صنعت چرم بود اما رفته رفته حوزه های فعالیت این مجموعه با توجه به چشم انداز تهیه شده ‏افزایش پیدا کرد و در حوزه های برندسازی ، محصول و دکوراسیون هم شروع به فعالیت نمود‎.‎
‎‎چهار حوزه فعالیت این مجموعه با توجه به توانایی و نیروهای متخصص فعال در ستاوند تعریف گردیده است‎.‎
‎‎تا به حال شده از خود بپرسید که این ماشین لباسشویی در خانۀ من چگونه تولید می¬‏‎ ‎شود؟ یا فراتر از آن، چرا تولید ‏شده است؟
‎‎احتمالاً می¬گویید برای این¬که نیاز مرا نسبت به شستن لباس¬ها برطرف کند، صرفه¬‏‎ ‎جویی در مصرف آب و زمان، اما ‏سوأل این جاست که چه کسی می¬داند که شما به چنین وسیله¬‏‎ ‎ای نیاز دارید؟
‎‎تا به حال شده از خود بپرسید چرا گوشی ¬های تلفن¬‏‎ ‎همراه به این اندازه دارای تنوع نسل و مدل هستند؟
‎‎ممکن است پاسخ دهید که با پیشرفت علم، افق ¬های جدیدی در استفاده از تکنولوژی به وجود می¬‏‎ ‎آید، اما سوأل ‏این¬جاست که چه کسی وظیفه دارد تا علم و تکنولوژی را با زندگی عموم جامعه هماهنگ کند؟
‎‎تا به حال پرسیده¬‏‎ ‎اید چرا اتومبیل ¬ها هرساله ایمن¬‏‎ ‎تر و پیشرفته ¬تر می¬‏‎ ‎شوند و تعامل با چنین وسایلی به صورت ‏روزافزون راحت¬‏‎ ‎تر می¬شود؟ خوب شاید بگویید نگاهی به آمار حوادث اتومبیل، تولید¬کنندگان را ملزم به رعایت ‏‎‎استاندارد¬های جدیدتر و سختگیرانه¬‏‎ ‎تری کرده است. اما چه کسی می¬تواند این استاندارد¬ها را در یک فضا به گونه¬‏‎ ‎ای هماهنگ کند که علاوه بر ایمنی، تجربۀ یک محیط مطلوب را برای کاربر به ارمغان آورد؟
‎‎تا به حال شده از خودتان بپرسید چرا اینقدر تنوع در پوشاک و اکسسوار آن وجود دارد؟ یا چرا تولید¬کنندگان لباس ‏و مد جزء بزرگترین برندهای جهان هستند؟ ممکن است بگویید که هر لباس با توجه به فرهنگ و کاربرد باید مدل خاص ‏خود را داشته باشد و از آنجایی که همۀ انسان¬ها به لباس نیاز دارند به همین دلیل برندهای تولید پوشاک و مد جزء ‏مهمترین و بزرگترین برندها می¬شوند. ولی سوأل اینجاست که روش¬ها و منش¬های یک برند را چه کسی تعریف می¬‏‎ ‎کند؟ ‏چه کسی با توجه به فرهنگ و کاربری می¬تواند یک مدل مناسب برای پوشش شما بوجود آورد؟
‎‎پاسخ این گونه سوألات را تنها در یک کلمه یا بهتر بگوییم در یک شخصیت می¬‏‎ ‎توان جستجو کرد و آن شخصیت طراح ‏است‎.‎
‎‎طراح می¬‏‎ ‎تواند زندگی انسان و فضای پیرامونی او را با ارائه یک بسته به نام محصول (کالا یا خدمات) بهبود بخشد‎.‎
‎‎طراح توانایی شناخت فرم¬ها و عملکردها، همچنین ارتباط آن¬ها با فیزیک انسان
 

دنبال کردن ما

 

در حال بارگزاری

در حال بارگزاری

Are you sure?