شرکت کنندگان صنعت نمایشگاهی

 
زمان اتمام صنعت نمایشگاهی :
نتیجه : 22
 
 
 
 
 

نمايشگاه مجازی صنعت نمایشگاهی در یک نگاه 

هدف اصلی برگزاری نمایشگاه مجازی صنعت نمایشگاهی، ترویج و حمایت از منافع تجاری صنعت نمایشگاهی است. با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي در روند رشد صنايع و توليدات ايجاد نموده، هر روز شاهد نوآوري در توليد و بهبود كيفي كالاها و خدمات هستيم. مسلماً حوزه هاي مرتبط با صنعت نمایشگاهی نيز از اين پيشرفت و نوآوري بي بهره نمانده اند  به جرأت ميتوان بیان کرد صنعت  نمایشگاهی اعم از برگزاری و غرفه سازی در ساليان اخير پيشرفتهاي چشمگير و حيرت انگيزي داشته است به گونه اي كه امروزه از محدوده يك صنعت کوچک خارج شده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات مدرن و سيستمهاي نرم افزاري و اتوماسيون صنعتي،‌ به عنوان صنعتی بزرگ است که در اختيار مصرف كنندگان قرارمي گيرد.

صنعت نمایشگاهی بخش مهمی از اقتصاد ایران است که بر نیازهای بلند مدت این صنعت تمرکز کرده و اهمیت و قابلیت ‌های جدید آن را بازتاب می‌دهد. غرفه‌گذاران، بازدیدکنندگان و مجریان نمایشگاه‌ها، شرکای تجاری این صنعت هستند که با همکاری مشترک برای برگزاری هر نمایشگاه در بهترین زمان موجود، موفقیت طولانی مدت صنعت نمایشگاهی ایران را تضمین می‌نمایند.

با وجود تنش‌های سیاسی، افزایش حمایت‌های مختلف، شکنندگی تجارت آزاد و مشکلات ‌اقتصاد جهانی اما صنعت نمایشگاهی به طور کل روند رو به رشدی را طی کرده است. 

براساس داده‌ها سازمان‌دهندگان کنفرانس‌ها و نمایشگاه ‌ها از بودجه ‌های سازمانی که به این حوزه اختصاص داده می‌شود سودهای زیادی برده ‌اند. همچنین پژوهش ‌های متعدد نشان می‌دهد شرکت‌ هایی که کمتر تبلیغ کرده‌اند و بیشتر بر رویدادهای زنده نمایشگاهی تمرکز داشته‌اند موفق‌تر بوده‌اند. 

یکی از روندهای مهم دیگر برای برگزاری نمایشگاه‌ ها کمرنگ شدن مرزها بین رویدادهای تاریخی مثل نمایشگاه، کنگره‌ و کنفرانس‌های مختلف است.  جالب است بدانیم خیلی از رویدادهای رایج و شغل‌هایی که خیلی سریع رشد می‌کنند به وسیله سازندگان نمایشگاهی به طور اتفاقی شکل می‌گیرند و هیچ برنامه‌ای پشت آن نیست.  در واقع اشتغال و برگزاری نمایشگاه از یک نیاز ساده در فضای مجازی و جامعه دیجیتالی شروع شده و بعد از آن به دیدار رو در رو می‌رسد. 

ما می‌دانیم که در سطح جهانی مدیران اجرایی، سرمایه‌گذاری خود را افزایش می‌دهند. یکی از این سطوح ایجاد مدل‌ های جدید کسب ‌و کار برای بازاریابی اطلاعات و ایجاد مدل‌ های شغلی جدید از طریق ارائه محصولات جدید است که به موازات آن گاهی سرمایه‌گذاری در محصولات موجود کاهش می‌یابد.

 نمایشگاه مجازی نشان می‌دهد که در نمایشگاه به عنوان یک صنعت، ما هم باید خود را دیجیتالی کنیم و دنیای مجازی را بیشتر جدی بگیریم. 

دنبال کردن ما

 

در حال بارگزاری

در حال بارگزاری

Are you sure?