شرکت کنندگان توسعه کسب و کار

 
نتیجه : 30
 
 
 
 
 
 
 

نمايشگاه مجازی توسعه کسب و کار در یک نگاه 

نخستین نمایشگاه مجازی توسعه کسب و کار با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپ ها بر روی بستر وب سایت هایپر اکسپو برگزار می شود. حوزه های کسب ‎وکار که در این نمایشگاه حضور دارند در توسعه کسب ‎وکار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.
موضوع فرانچایز یکی از محورهای مهم این نمایشگاه می باشد و اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند. با ورود به فرانچایز شغلهای پایدار و کسب و کار دراز مدت توسعه پیدا می کنند زیرا مدلی را نشان می دهد که براساس آن آدم ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده، می شوند.
 آمارهای بانک جهانی نشان می دهد آمار برگشت سرمایه از سوی نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی ۳۰ درصد، صنعت ۵۰ درصد، خدمات ۱۰۰ درصد، مواد مخدر ۲۰۰ درصد است. نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه ۳ هزار درصد است که در مقایسه با سایر حوزه‌ها از بیشترین بازگشت سرمایه برخودار است.
ایران در حال تغییر رویکرد از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است، نمایشگاه مجازی توسعه کسب و کار به این وضعیت اقتصاد کمک می‌کند و برپایی نمایشگاه مذکور در فضای مجازی هم با حضور سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی است.
همچنین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار هر ساله با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت معدن تجارت ،کانون کار آفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه برگزار می شود.
این رویداد مجازی به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات و ملاقات های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دست آوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت می باشد.

دنبال کردن ما

 

در حال بارگزاری

در حال بارگزاری

Are you sure?