درباره مجموعه هایپر اکسپو

 


 

مرکز تخصصی نمایشگاه مجازی با برند (هایپر اکسپو) تحت نظر گروه متخصصین ایران با توجه به نقش راهبردی مشاوره در فضای کسب و کار و توسعه کارآفرینی در حوزه دیجیتال  و همچنین با توجه به مجوز اخذ شده و با بهرمندی از متخصصان ارزشمند کشور در زمینه های مختلف به ارائه خدمات حرفه ای در برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی  فعالیت می نماید و در این امر تا به امروز موفق بوده و با ایجاد فضای تعاملی با متقاضیان باعث نتایج مطلوب و اثر بخشی برای آنان گردیده است و توانسته زمینه ایجاد و هدایت رویدادهای کل کشور در بستر اینترنت را فراهم آورده که ماحصل آن صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین ارائه جامع خدمات و محصولات با اطلاعات کامل به بازدید کننده است. در همین راستا این مرکز فعالیت خود را در قالب ایجاد رویدادهای مجازی و ارائه خدمات مدون بر پایه شبکه اینترنت برنامه ریزی و اجرایی نموده است.


اهداف:
رشد و معرفی مجموعه ها در قالب رویدادهای مجازی 
بهتر دیده شدن با امکان قرارگیری اطلاعات دقیق و منحصر به فرد 
مزیت در ایجاد محتوا طبق نظر متقاضی بدون هیچگونه محدودیتی
صرفه جویی در زمان و هزینه برای افراد 
امکان بررسی محصول برای بازدیدکنندگان به صورت دقیق با بهرمندی از ابزار آماری دقیق

1- خدمات رفاهی اعضا
اعطای رایگان «ویژه کارت» بانک ایران زمین به تمامی اعضای هایپر اکسپو
مجموعه هایپر اکسپو با حمایت گروه متخصصین ایران خدمات رفاهی بیشتری را به تمامی اعضای خود با همکاری بانک ایران زمین در قالب کارت بانکی عضو شبکه شتاب یک عدد ویژه کارت هایپر اکسپو ارائه می نماید.
ویژه کارت یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب با قابلیت  RFID می باشد و بدون هیچگونه معرفی نامه یا هماهنگی خاصی، همزمان با اتصال به دستگاه کارت خوان و یا درگاه پرداخت، تخفیف خود را از مراکز خدماتی طرف قرارداد دریافت می نماید و در اختیار دارنده کارت قرار می دهد. این کارت تنها کارتی است که تمامی خدمات باشگاه مشتریان بانک های ایران زمین، ملت و سامان را دارا است و به زودی خدمات باشگاه مشتریان بانک پارسیان هم به این کارت اضافه می شود. «ویژه کارت» تمامی امکانات یک کارت بانکی را داراست و تنها کارتی است که در کشور برای صدور آن نیاز به هیچ عامل دیگری ندارد.
میزان تخفیفات ارائه شده در این کارت بین ۲ تا 65 درصد می باشد و دارنده «ویژه کارت» می تواند از تمامی خدمات و تخفیفات مجموعه هایی که در این باشگاه ها به بانک ها خدمات ارائه می دهند استفاده کند. ضمن اینکه، مجریان و عاملین این کارت با حدود ۳ هزار شرکت مذاکره کرده تا دارندگان این کارت از تخفیف های این شرکت ها نیز بهره برداری کنند. 
 
خدمات مذکور در شش حوزه زیر با استفاده از بستر کارت و شبکه بانکی در حال ارائه و توسعه کمی و کیفی می باشد:
 
1- گردشگری:
استفاده از خدمات هتل¬ها و مراکز اقامتی به وسیله همکاری مستقیم و غیر مستقیم با بیش از 380.000 مجموعه در داخل و خارج از کشور.
استفاده از خدمات شرکت¬های هوایی در بیش از 36000 مسیر، بیمه مسافرتی، ترانسفر، مشاوره و ...
استفاده از خدمات شرکت¬های حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی.
 
2- فروشگاهی و تفریحی ( هم اکنون بیش از 2000 مجموعه در این حوزه فعال می¬باشند ):
استفاده از خدمات فروشگاه¬¬ها و رستوران¬های زنجیره¬ای در سطح کشور.
استفاده از خدمات فروشگاه¬های لوازم خانگی، پوشاک و ... در سطح کشور.
استفاده از خدمات مراکز تفریحی در سطح کشور.
 
3- بیمه و سلامت:
استفاده از خدمات شرکت¬های بیمه در حوزه¬ های مسئولیت، درمان، تکمیلی، ثالث، حوادث و... .
استفاده از خدمات مراکز خصوصی در حوزه پزشکی و سلامت ( آزمایشگاه¬ها، داروخانه¬ ها و ... ).
استفاده از خدمات پزشکی سیار ( در حال راه اندازی ).
استفاده از خدمات بیمارستان¬های خصوصی و توریسم درمانی.
 
4-  فرهنگی و ورزشی:
استفاده از خدمات مراکز فرهنگی، هنری و... در سطح کشور.
استفاده از خدمات مراکز ورزشی در سطح کشور.
جلب مشارکت و همکاری جامعه¬ی هنری و ورزشی کشور برای ارائه خدمات به جامعه هدف.
 
5- آموزشی و تخصصی:
استفاده از خدمات پارک¬های فناوری، مراکز رشد و ... در سطح کشور.
استفاده از خدمات مراکز آموزشی معتبر در سطح کشور.
استفاده از خدمات مراکز علمی و دانشگاه¬ها در سطح کشور.
استفاده از خدمات کتابخانه¬ های معتبر ( فیزیکی و مجازی ).
استفاده از خدمات شرکت¬های معتبر در حوزه¬ اینترنت، فضای مجازی و ....
 
6- ( بازما ) بازار اینترنتی – زنجیره ¬ای متخصصان ایران
استفاده از خدمات فروشگاه مجازی محصولات داخلی که به صورت علمی تولید می¬شوند و مصرف عمومی دارند ( در حال راه اندازی ).

2- اخذ کلیه مجوزات 
تمامی شرکت های عضو در هایپر اکسپو می توانند از خدمات اخذ مجوز صادرات و واردات این مجموعه استفاده نمایند و کارهای اخذ مجوزات مربوطه را در سریعتر انجام دهند. (توضیحات تکمیلی در جلسات حضوری بیان خواهد شد)

3- ثبت برند و ثبت شرکت (داخل و خارج از ایران)
ثبت شرکت و برند (داخل ایران)
بر اساس مندرجات قانون اساسی، هر شخصی اعم از ایرانی یا خارجی که تصمیم به تشکیل و فعالیت در خاک ایران دارد حتما باید تقاضانامه ی ثبتی خود را تسلیم مرجع ثبتی معرفی شده از طرف قانون نماید وگرنه از طرف دولت ایران به رسمیت شناخته نمی شود و فعالیت آن غیرقانونی می باشد و به جزای نقدی و انحلال شرکت و ممنوعیت از فعالیت محکوم خواهد شد.
بعد از ثبت شرکت با توجه به نوع فعالیت خود به احتمال زیاد نیاز به ثبت برند و علامت کسب و کار یا خدماتی که عرضه می کنید نیز پیدا خواهید کرد.
برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ، نماد ، عبارت، نام و …است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب، صفات و ویژگی های آن را با دیدن و شنیدن و  حس کردن و… به صورت ذهنی ، دیداری یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند. در واقع برند شامل همه احساسات مفاهیم و ویژگی هایی است که با یک نام گره خورده است.
پس یکی از مهمترین وظایف هر شرکت پیدا کردن راه برای جلب توجه و وفاداری مشتری است. از جمله خصوصیات یک برند معروف می توان به جذابیت ، الهام بخش بودن، تک بودن، تناسب، جایگاه و……اشاره کرد. از نظر مصرف کننده خرید از یک برند یعنی: کیفیت بالا ،خطر پذیری کمتر، سپردن مسئولیت به تولید کننده ، وسیله ای نمادین برای اظهار شخصیت .
اولین قدم در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برندسازی به این اعتماد و تعهد ، شتاب می بخشد.

ثبت شرکت و برند (خارج از ایران)
برخی افراد را نیز می بینیم که فراتر از مرزها پیش رفته و در کشور های همسایه نظیر ارمنستان یا گرجستان و یا کشورهای اروپایی مشغول به کار هستند، لازم به ذکر است که مانند ایران و بقیه کشور های دیگر ثیت شرکت در تمامی کشورها و انجام تمامی مراحل فوق در کشور مقصد نظیر اقدام برای ثبت برند بین المللی یا پرداخت مالیات در کشور مقصد نسبت به کاری که انجام می دهید لازم و ضروری بوده و باعث پیشرفت شغلی تان خواهد شد.
هایپر اکسپو با حمایت و همکاری سازمان بین المللی برند با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم و تعاملات حاصله از مذاکرات متعدد توانسته است امکان ثبت شرکت با مالکیت ۱۰۰٪ ایرانی در مین لند شهر لندن همراه با افتتاح حساب و همچنین اعطای ID  بین المللی جهت فعالیتهای بازرگانی شرکت و تعریف CIS کد های معتبر و  توانایی اخذ بارکد بین المللی محصولات در کشور انگلستان را به وجود آورد. شرکتهای ثبت شده توسط سازمان بین المللی برند علاوه بر ثبت در Companies House  به عنوان مرجع شرکتهای دنیا و تحویل هارد کپی ممهور به مهر وزارت تجارت بریتانیا و تایید سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، میتوانند از خدمات بی نظیر این سازمان در حوزه سرمایه گذاری، بازارسازی، برندینگ و مارکتینگ نیز بهره مند گردند.
تمامی اعضای هایپر اکسپو با حمایت و همکاری سازمان بین المللی برند ایران می توانند از این خدمات با هزینه های بسیار کمتر استفاده نمایند.
 
4- مشاوره حقوقی و قراردادها
امروزه به دلیل پیچیدگی های امور حقوقی شرکت ها و موسسات غیر تجاری، نیاز به یک مشاور حقوقی خبره و با تجربه، بیش از پیش احساس می شود. متاسفانه در موارد متعددی مشاهده شده است که شرکت های تجاری، موسسات غیرتجاری و بطور کلی اشخاص حقوقی، به دلیل عدم آشنایی کافی با وظایف و تکالیف حقوقی ای که بر عهده دارند، دچار مشکلات عدیده ای می شوند و در غریب به اتفاق این مشکلات بوجود آمده، چنانچه شرکت از مشاوره و راهنمایی یک مشاور حقوقی استفاده می کرد می توانست از بروز مشکلات و گرفتاری های فوق الذکر جلوگیری نماید.
مشاوره حقوقی و قراردادها یکی دیگر از خدماتی می باشد که در صورت درخواست اعضای هایپر اکسپو به آنها ارائه می گردد.
 
5- مشاوره کسب و کار 
بخشی از هدف اجرای مشاوره منسجم برای شرکت ها اجرای موازی پایش توانمند سازی کسب و کارها با استفاده از سیستم عارضه یابی و ارزیابی عملکردی شرکت ها است بدین صورت که پس از درخواست شرکت یک کارشناس متخصص که اشراف کافی در حوزه فعالیتی شرکت را دارد به آن واحد اعزام گردیده و ضمن جمع آوری اطلاعات کامل از نحوه و روند کسب و کار آنها را به کارشناسان پردازش مرکز مشاوره انتقال می دهد نتیجه پردازش اطلاعات استخراج گپ های موجود در پروسه فعالیتی شرکت بوده که این نتایج در مرحله بعدی به کارشناسان شناسایی و ارائه راهکار جهت رفع و یا تسهیل عبور از این گپ ها به شرکت متقاضی می باشد در مرحله بعد با توجه به درنظر گرفتن خطای پروژه فاز اقدامات اصلاحی در دستور کار قرار می گیرد در مرحله نهایی پیگیری و نظارت در اجرای اقدامات اصلاحی اجرا می گردد .
چرا سازمانها نیاز به مشاوران مدیریت دارند؟
زمانی که سازمان ها در شرایطی قرار می‏گیرند که کسب و کار آنها دیگر مطابق معمول پیش نمی‏رود، برای یافتن مناسب ‏ترین راه حل نیاز به کمک دارند. معمولاً مهارت و تخصصی که سازمان ها را قادر می‏سازد از فرصتهای منحصر بفردی که پیش رو دارند استفاده کرده، یا با مسائلی که مانع موفقیت آنهاست مقابله کنند. از حوزه قابلیت های مدیریت یک سازمان بیرون است. مشاوران مدیریت دارای دیدگاهی هدفمند و آموزش دیده هستند و مجموعه مهارتهای عمقی لازم برای شناسایی و حل این گونه چالش ها را دارند و بنابراین می‏توانند مهارتهای خود را برای هر سازمانی در کوتاهترین زمان ممکن بکار گیرند. در نتیجه استفاده از مشاوران مدیریت در مجموع از درگیر کردن کارکنان تمام وقت داخل سازمان مقرون به صرفه‏تر است و تمرکز آنها از کارکنانی که باید به مسئولیت ‏های اصلی خود نیز برسند، بیشتر است. مشاوران مدیریت قادرند خدمات تخصصی‏ای به سازمانها ارائه کنند که مکمل مهارتهای تیم داخلی سازمان است و بنابراین سازمان می‏تواند در حین حل شدن مشکلات و بهبود فرایندهای کسب و کار، تمرکز خود را بر مهارتهای اصلی‏ مورد نیازش قرار دهد.
مشاوره تخصصی کسب و کار، عارضه یابی و ارزیابی شرکت ها به تمامی اعضای هایپر اکسپو با حمایت و همکاری گروه متخصصین و مدیران ایران در سر فصل های زیر ارائه می گردد:
1- کاهش هزینه ها               2- افزایش فروش                 3- استاندارد سازی 
 
6- آموزش
سازمانها و شرکت ها، مجموعه ای از نیروی انسانی، فناوری و ارتباطات هستند که آن را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری می رسانند. رسیدن به اهداف سازمانی در گروه انطباق مجموعه سازمانی با تغییراتی است که در درون و بیرون از سازمان رخ می دهد. یکی از مهمترین منابع انسانی هر شرکت، مجموعه مدیریتی آن است که وظیفه سنگین هدایت و کنترل شرکت و سازمان را بر عهده دارد. نظر به اینکه شرکت ها بر حسب نوع وظیفه ای که دارند از پیچیدگیهای خاص خود برخوردارند و از آنجایی که تغییرات دنیای مدرن امروز یا به قولی هزاره سوم، سریع و لحظه ای است این مسئله مدیران را دچار سردرگمی در تصمیمگیری و احیاناً فرسودگی میکند. لذا اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی بویژه مدیران ارشد و میانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ریزی شده برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و مدیران و در نهایت عملکرد شرکت است. 
مجموعه هایپر اکسپو در راستای رسالت خود دوره های کوتاه مدت و بلند مدت، خصوصی و عمومی دوره های تخصصی برای تمامی شرکت ها و کسب و کارهایی که عضو نمایشگاه مجازی می باشند، در در سر فصل های ذیل  برگزار می نماید.
1- مدیران ارشد                          2- مدیران میانی                          3-پرسنل 
 

 

راه حلی امروزی تر برای شرکت و بازدید از نمایشگاه ها

توسعه اینترنت روش های زندگی ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در فعالیت های اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول زندگی ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش فعالیت را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت نمایشگاه مجازی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت ‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌ های نه ‌چندان با اهمیت مانند سفرهای شهری برای بسیاری از انسان ‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏ ‌تر و امروزی ‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏ های وقت ‌گیر و در عین حال کم اهمیت ‏‏‏‌تر دارند.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌ های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای حضور و شرکت در نمایشگاه های مختلف. دیگر کمتر کسی برای خرید و عقد قرارداد، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید و عقد قرارداد از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق ‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان حضور در نمایشگاه به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌ تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان سایت های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

 

هایپر اکسپو یک سامانه‌ هوشمند برگزاری نمایشگاه (نمایشگاه مجازی) برای شرکت هایی است که در حوزه‌ های مختلف فعالیت دارند و یا می‌خواهند به راحتی در رویدادهای نمایشگاهی مورد علاقه ‌شان شرکت کنند و بیشتر دیده شوند. برگزارکنندگان نمایشگاه ها و همایش ها و کنگره ها، کانون ها و مجلات تبلیغاتی می توانند از این سامانه‌ هوشمند بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند و نمایشگاه مجازی خود را در کنار نمایشگاه فیزیکی و با مزایای بسیار ایجاد نمایند و با ابزارهای موجود در هایپر اکسپو برای شرکت کنندگان نمایشگاه های خود، بازاریابی مدرن و مجازی را با هدف ایجاد مزیت بیشتر، رشد اقتصادی و کمک به بیشتر دیده شدن شرکت ها فراهم سازند.

نمایشگاه مجازی این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد تا به صورت مجازی و گرافیکی از نمایشگاه های مختلف که توسط شرکت ها ایجاد شده اند، بازدید کنند و با کلیک بر روی فضاهای تعبیه شده در هر غرفه مجازی کاتالوگ و آخرین محصولات شرکت ها را دانلود نمایند و تیزر تبلیغاتی آنها را مشاهده کنند. همچنین در صورت درخواست هرگونه ارتباط می توانند از طریق متن به صورت آنلاین با شرکت یا واحد صنفی مورد نظر ارتباط برقرار نمایند و سوالات خود را بپرسند.

شرکت ها اطلاعات مربوط به شرکت یا واحد صنفی خود را  اعم از کاتالوگ، نمونه محصولات، فیلم های تبلیغاتی و راه های ارتباطی خود را به راحتی در بستر هایپر اکسپو در معرض دید دیگران و بازدیدکنندگان قرار می دهند. اطلاعات شرکت و برنامه های خود برای حضور در نمایشگاه ها و دیگر رویدادهای فیزیکی و سایر اطلاعاتی که برای مشتریانشان  مهم اند، محتوا تولید می کنند و غرفه اختصاصی مربوط به شرکتشان را ایجاد و اداره می نمایند.


همواره یکی از اولویت ‌های هایپر اکسپو، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند حضور و بازدید آنها از نمایشگاه هاست. برای هایپر اکسپو بسیار مهم است که ده ها هزار کاربر آن، به درستی و بیشترین سهولت در نمایشگاه ها شرکت و یا از آنها بازدید کنند. هایپر اکسپو از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خدمات مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند ارائه خدمات بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

هایپر اکسپو در سال 1396 با راه اندازی سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه ها (نمایشگاه مجازی)  برای اولین بار در کشور، برگزاری و بازدید از نمایشگاه های تخصصی به صورت مجازی در زمینه های گوناگون را آغاز کرد. هدف از بوجود آوردن چنین بستری ایجاد امکانی برای کاربران جهت بررسی دقیق ‌تر تمامی ابعاد و مشخصات خدمات، محصول و شکل‌گیری تصویری دقیق‏‏‌ تر از کالاها و تکنولوژی‏ های موجود در تمامی صنایع و شرکت ها بود. در حال حاضر نمایشگاه های مجازی یکی از محبوب ‏‌ترین خدمات هایپر اکسپو است، از این رو تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استانداردهایی فراتر از گذشته یکی از راهبردهای اصلی هایپر اکسپو محسوب می‏‌شود. در آینده ایی نزدیک واحد آتلیه و رسانه تصویری هایپر اکسپو در جهت تولید محتوای ویدئویی کاربردی با بکارگیری افراد متخصص این حوزه نهایت تلاش خود را می‏‏‌کند. این ویدئوها به صورت کاملا مستقل و در واحد اختصاصی رسانه تصویری هایپر اکسپو تولید می‏‌شوند و این سرویس به رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

 هایپر اکسپو با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها و شرکت ها در حوزه ها و صنایع مختلف و با همکاری نزدیک با محل های برگزاری نمایشگاه ها، برگزارکنندگان نمایشگاه ها و رویدادها، اتحادیه ها، اصناف و . . . تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری ‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. هایپر اکسپو با درک اهمیت این موضوع برای بازدیدکنندگان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با مراجع فوق الذکر، می‏‏‌کوشد امکان ارائه بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح ‏‏‌های مشوق حضور و شرکت در نمایشگاه مجازی همواره مورد توجه شرکت ها بوده است. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت هایپر اکسپو و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ ترین و با اولویت ‌ترین موضوعات در هایپر اکسپو بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می ‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت ‏‌ترین و به‏‌روز ‏ترین سرویس‏‌ های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیند های شرکت و بازدید از نمایشگاه های مجازی در وب سایت هایپر اکسپو ، خدماتی شایسته و تجربه ‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

دنبال کردن ما

 

در حال بارگزاری

در حال بارگزاری

Are you sure?