درباره مجموعه هایپر اکسپو

 


 

راه حلی امروزی تر برای شرکت و بازدید از نمایشگاه ها

توسعه اینترنت روش های زندگی ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در فعالیت های اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول زندگی ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش فعالیت را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت نمایشگاه مجازی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت ‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌ های نه ‌چندان با اهمیت مانند سفرهای شهری برای بسیاری از انسان ‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏ ‌تر و امروزی ‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏ های وقت ‌گیر و در عین حال کم اهمیت ‏‏‏‌تر دارند.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌ های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای حضور و شرکت در نمایشگاه های مختلف. دیگر کمتر کسی برای خرید و عقد قرارداد، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید و عقد قرارداد از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق ‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان حضور در نمایشگاه به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌ تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان سایت های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

 

هایپر اکسپو یک سامانه‌ هوشمند برگزاری نمایشگاه (نمایشگاه مجازی) برای شرکت هایی است که در حوزه‌ های مختلف فعالیت دارند و یا می‌خواهند به راحتی در رویدادهای نمایشگاهی مورد علاقه ‌شان شرکت کنند و بیشتر دیده شوند. برگزارکنندگان نمایشگاه ها و همایش ها و کنگره ها، کانون ها و مجلات تبلیغاتی می توانند از این سامانه‌ هوشمند بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند و نمایشگاه مجازی خود را در کنار نمایشگاه فیزیکی و با مزایای بسیار ایجاد نمایند و با ابزارهای موجود در هایپر اکسپو برای شرکت کنندگان نمایشگاه های خود، بازاریابی مدرن و مجازی را با هدف ایجاد مزیت بیشتر، رشد اقتصادی و کمک به بیشتر دیده شدن شرکت ها فراهم سازند.

نمایشگاه مجازی این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد تا به صورت مجازی و گرافیکی از نمایشگاه های مختلف که توسط شرکت ها ایجاد شده اند، بازدید کنند و با کلیک بر روی فضاهای تعبیه شده در هر غرفه مجازی کاتالوگ و آخرین محصولات شرکت ها را دانلود نمایند و تیزر تبلیغاتی آنها را مشاهده کنند. همچنین در صورت درخواست هرگونه ارتباط می توانند از طریق متن به صورت آنلاین با شرکت یا واحد صنفی مورد نظر ارتباط برقرار نمایند و سوالات خود را بپرسند.

شرکت ها اطلاعات مربوط به شرکت یا واحد صنفی خود را  اعم از کاتالوگ، نمونه محصولات، فیلم های تبلیغاتی و راه های ارتباطی خود را به راحتی در بستر هایپر اکسپو در معرض دید دیگران و بازدیدکنندگان قرار می دهند. اطلاعات شرکت و برنامه های خود برای حضور در نمایشگاه ها و دیگر رویدادهای فیزیکی و سایر اطلاعاتی که برای مشتریانشان  مهم اند، محتوا تولید می کنند و غرفه اختصاصی مربوط به شرکتشان را ایجاد و اداره می نمایند.


همواره یکی از اولویت ‌های هایپر اکسپو، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند حضور و بازدید آنها از نمایشگاه هاست. برای هایپر اکسپو بسیار مهم است که ده ها هزار کاربر آن، به درستی و بیشترین سهولت در نمایشگاه ها شرکت و یا از آنها بازدید کنند. هایپر اکسپو از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خدمات مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند ارائه خدمات بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

هایپر اکسپو در سال 1396 با راه اندازی سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه ها (نمایشگاه مجازی)  برای اولین بار در کشور، برگزاری و بازدید از نمایشگاه های تخصصی به صورت مجازی در زمینه های گوناگون را آغاز کرد. هدف از بوجود آوردن چنین بستری ایجاد امکانی برای کاربران جهت بررسی دقیق ‌تر تمامی ابعاد و مشخصات خدمات، محصول و شکل‌گیری تصویری دقیق‏‏‌ تر از کالاها و تکنولوژی‏ های موجود در تمامی صنایع و شرکت ها بود. در حال حاضر نمایشگاه های مجازی یکی از محبوب ‏‌ترین خدمات هایپر اکسپو است، از این رو تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استانداردهایی فراتر از گذشته یکی از راهبردهای اصلی هایپر اکسپو محسوب می‏‌شود. در آینده ایی نزدیک واحد آتلیه و رسانه تصویری هایپر اکسپو در جهت تولید محتوای ویدئویی کاربردی با بکارگیری افراد متخصص این حوزه نهایت تلاش خود را می‏‏‌کند. این ویدئوها به صورت کاملا مستقل و در واحد اختصاصی رسانه تصویری هایپر اکسپو تولید می‏‌شوند و این سرویس به رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

 هایپر اکسپو با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها و شرکت ها در حوزه ها و صنایع مختلف و با همکاری نزدیک با محل های برگزاری نمایشگاه ها، برگزارکنندگان نمایشگاه ها و رویدادها، اتحادیه ها، اصناف و . . . تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری ‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. هایپر اکسپو با درک اهمیت این موضوع برای بازدیدکنندگان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با مراجع فوق الذکر، می‏‏‌کوشد امکان ارائه بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح ‏‏‌های مشوق حضور و شرکت در نمایشگاه مجازی همواره مورد توجه شرکت ها بوده است. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت هایپر اکسپو و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ ترین و با اولویت ‌ترین موضوعات در هایپر اکسپو بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می ‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت ‏‌ترین و به‏‌روز ‏ترین سرویس‏‌ های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیند های شرکت و بازدید از نمایشگاه های مجازی در وب سایت هایپر اکسپو ، خدماتی شایسته و تجربه ‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

دنبال کردن ما

 

در حال بارگزاری

در حال بارگزاری

Are you sure?